Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/wymiany/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/wymiany/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
Zalecamy zapakowanie przesyłki w dodatkowy karton lub owinięcie jej folią spożywczą. Należy upewnić się, że towary są bezpiecznie zabezpieczone przed uszkodzeniem podczas podróży do nas.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Jutix Polska Mykhailo Proskurenko
ul. Bończyka 33
41-400 Mysłowice
Uwaga! Możesz też skontaktować się z nami, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Głównym warunkiem zwrotu towaru jest to, że nie był on używany. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Jutix Polska Mykhailo Proskurenko
ul. Bończyka 33
41-400 Mysłowice
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Po otrzymaniu zwróconego towaru nasz personel sprawdzi stan i kompletność zadeklarowanego zwrotu. Natychmiast po tej procedurze dokumentacja zostanie przesłana do biura, gdzie zostanie dokonana korekta i zostanie zlecony zwrot pieniędzy na konto wskazane przez kupującego.
Koszty transportu związane ze zwrotem towaru pokrywa strona zwracająca.
Zalecamy zapakowanie przesyłki w dodatkowy karton lub owinięcie jej folią spożywczą. Należy upewnić się, że towary są bezpiecznie zabezpieczone przed uszkodzeniem podczas podróży do nas.